Naturalne kosmetyki od Senelle | topestetic

piątek, 18 grudnia 2020



 

.

Przyszedł czas na kolejny kosmetyczny wpis. Tym razem miałam okazję poznać kosmetyki marki Senelle. Muszę przyznać, że wcześniej o niej nie słyszałam, ale sklep topestetic zaskakuje mnie ciekawymi naturalnymi kosmetykami, i to polskich marek, już od jakiegoś czasu. Senelle to bardzo ciekawa marka, która pozyskuje do swoich produktów ekstrakty roślinne przy pomocy ultradźwięków. Inspirują się też porami roku.

W mojej kosmetyczce brakowało ostatnio kremu pod oczy, a kremów do rąk nigdy za wiele, więc wybór padł na te właśnie produkty. Jeśli więc macie ochotę dowiedzieć się jak się sprawdziły to zapraszam do czytania.





OPTYMALIZUJĄCY KREM POD OCZY  >>



Krem pod oczy marki Senelle bazuje na trzech wyjątkowych olejach: z pestek malin, z orzechów kukui tungowca molukańskiego oraz z orzecha włoskiego. Takie połączenie ma zapewnić delikatnej skórze wokół oczu intensywną regenerację, odżywienie i nawilżenie. Krem jest też wzbogacony o dwa ciekawe kompleksy - Oleoactif, które działają silnie antyoksydacyjnie i zapobiegają utracie wody. W składzie jest również kofeina, która ma niwelować cienie pod oczami i obrzęki. Nasza skóra wokół oczu ma być rozjaśniona i wygładzona.


Do kremów pod oczy nauczyłam się podchodzić na luzie. Wiadomo, że każda z nas chciałaby cud, miód i orzeszki. Oczekujemy magicznego zniknięcia zmarszczek oraz cieni i worków pod oczami, ale dobrze wiemy, że mało jaki krem jest w stanie nam choć trochę w tym pomóc. Okolica wokół oczu jest bardzo wymagająca i nie lada wyzwaniem jest stworzenie dobrego produktu. 

Krem marki Senelle nie zniwelował moich cieni pod oczami, ani worków, ale też się po nim tego nie spodziewałam i nie wymagałam. Używa mi się go jednak bardzo przyjemnie. Ma delikatny, otulający zapach i konsystencje jakby lekkiego masełka. Przyjemnie się rozsmarowuje i dobrze wchłania. Opakowanie też jest bardzo wygodne, ma pompkę i jest szklane, co jest dużym plusem. 

Krem pod oczy od Senelle bardzo dobrze nawilża skórę pod oczami i lekko napina. Rzeczywiście wygląda ona zdrowiej. Bardzo dobrze sprawdza się na noc jak i na dzień. Spokojnie możemy go nakładać pod makijaż. Nic się nie roluje, nie wysycha, a podkład i puder dobrze się trzymają. Jestem bardzo zadowolona z tego kremu.




NAWILŻAJĄCO - REGENERUJĄCY KREM DO RĄK  >>



Krem ten jest przeznaczony do pielęgnacji suchej i szorstkiej skóry dłoni. Zawarte w składzie masło Shea regeneruje, nawilża i chroni przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Ekstrakt z kory dębu korkowego i olej kokosowy intensywnie nawilżają, a D-panthenol łagodzi podrażnienia i koi przesuszoną skórę. A olej z awokado i mąka owsiana mają wygładzać skórę oraz dogłębnie odżywiać. Nasze dłonie mają więc być gładkie i miękkie.


Kremy do rąk to kosmetyki zdecydowanie must have w dobie pandemii. Od częstego mycia rąk i dezynfekcji nasze dłonie szybko stają się przesuszone. No i w okresie zimowym też o to nietrudno. Dlatego dbanie o nasze dłonie jest istotne. Ja mam zawsze kilka kremów do rąk w różnych miejscach. Zużywam ich masę, ale nie każdy skradnie moje serce. 

Krem od Senelle sprawdza się bardzo dobrze. Delikatnie i ładnie pachnie. Podobnie jak krem do rąk jest jak takie lekkie masełko. Dobrze i szybko się wchłania ale czuć, że na skórze powstał taki otulający opatrunek. Krem dobrze nawilża i regeneruje nasze dłonie.



Kosmetyki marki Senelle pozytywnie mnie zaskoczyły i bardzo przyjemnie mi się ich używa. Jestem ciekawa, czy już znaliście tę markę lub produkty? Jeśli nie, to w topestetic znajdziecie ich całkiem sporo i z pewnością wybierzecie coś dla siebie.




4 komentarze

  1. Miałam krem odżywczy Senelle i żel do twarzy i produkty sprawdziły się u mnie super. Zel w sumie mam jeszcze do dziś :) Ten krem pod oczy bym chętnie wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej marki miałam krem do twarzy i zużyłam go z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, nie znam tej marki niestety jeszcze :-) Widzę, że mam tu sporo do nadrobienia :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam już spporo o tej marce, ale nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń

Latest Instagrams

© simple by marlena. Design by FCD.