Prezenty w duchu self care

czwartek, 3 grudnia 2020

 



.

Choć ten rok płata nam figle i jest zupełnie inny niż poprzednie, to jednak nadszedł jak to zwykle grudzień i czas świąteczny. Mam nawet wrażenie, że każdy stara się bardziej niż zwykle wprowadzić świąteczny klimat w domu, a wszystkie świąteczne elementy pojawiły się w tym roku jeszcze wcześniej niż zwykle. Chyba każdy chce najbardziej jak może zwrócić uwagę właśnie na te bardziej pozytywne momenty, a czas świąteczny zawsze był wyjątkowy i ciepły. 


Jak co roku chcemy obdarować najbliższych czy to prezentami czy innymi niematerialnymi rzeczami. Ja zawsze za kupowanie prezentów biorę się już w listopadzie, więc teraz już prawie wszystko mam gotowe, ale większość osób pewnie dopiero teraz zaczyna się za nimi rozglądać. Mam więc taką małą listę propozycji prezentów. Wszystko wpasowuje się idealnie w tematykę self care. 

Dbanie o siebie jest teraz niezwykle ważne i choć głównie chodzi tutaj o nasze wnętrze, to jednak o zewnętrze też. W końcu wiele przedmiotów ułatwia nam niektóre czynności, poprawia nastrój czy umila czas.












Sama ucieszyłabym się z takich prezentów. Przedstawiony wyżej szlafrok nawet sama sobie sprawiłam i uwielbiam go. Może i Wam któryś pomysł się spodobał i wykorzystacie go, a może wszystkie prezenty już kupione? Jak to jest u Was?


7 komentarzy

  1. Miłoby było dostać takie prezenty, życzę bogatego Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam kupione wszystkie prezenty dla bliskich. Może jeszcze tylko sama dla siebie coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super propozycje prezentów. Ja w przyszłym tygodniu się wybieram po prezenty dla bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemne propozycje :) Ja dziś zakupiłam kilka prezentów online :) Co roku staram się je dobrze przemieleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię prezenty self-care. Ostatnio mamie dałam w prezencie voucher na masaż i od tej pory lepiej się czuje (od masażu) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem bardzo fajnym i praktycznym prezentem na święta będą szlafroki. Można znaleźć również wersję dla dzieci np. w sklepie internetowym https://qbanamama.pl/szlafroki-dzieciece.

    OdpowiedzUsuń

Latest Instagrams

© simple by marlena. Design by FCD.