A little bit of Christmas | Odrobina Świąt

środa, 23 grudnia 2020



 

.








Dziś ostatni przedświąteczny wieczór. Jutro Wigilia, a ja w końcu znalazłam krótką chwilę by tutaj zajrzeć. Planowałam kilka ciekawych wpisów o self care w świątecznym wydaniu, a także pogadankowy wpis o tegorocznych Świętach, ale "dopadło mnie życie" i totalnie brakło mi czasu. Ten grudzień miał być spokojny, dobrze zaplanowany i miałam w końcu przed świętami zająć się sobą, ale niestety nie wyszło jak miało. Wstyd przyznać, że najpierw myślałam o wszystkim innym, a na końcu o sobie... i to ja, osoba, która tyle pisze Wam tu o zajęciu się sobą i dbaniu o siebie. Teraz siedzę zmęczona i piszę ten wpis. Na szczęście chociaż wynagrodziłam sobie dzisiejszy trud świątecznego gotowania kąpielą w wannie. 










Mam nadzieję, że Święta spędzę już spokojnie, nacieszę się rodziną i odpocznę. Na szczęście w tym roku świętowanie można wydłużyć o jeden dzień. Choć ogólnie czas jest dość nietypowy, w tym roku Gwiazdka dla większości osób będzie zupełnie inna. Mam to szczęście, że uda mi się zobaczyć z bliskimi. Będę się więc tym cieszyć i chcę być obecna w każdej chwili, więc na pewno zrobię sobie długą przerwę od internetu. A w przyszłym roku na pewno spasuje i nie narobię się tak jak teraz... Przygotowywanie Świąt samemu jest wyczerpujące i trzeba będzie dobrze to przemyśleć.

Mam nadzieję, że Wy odpowiednio o siebie zadbaliście w tym okresie i pamiętaliście o odpoczynku. Mieliście czas posiedzieć przy choince i oglądać masę świątecznych filmów.










Zostawiam Was z kilkoma świątecznymi zdjęciami i życzę Wam oczywiście radosnych, spokojnych i ciepłych Świąt Bożego Narodzenia. Żebyście mogli choć na chwilę zobaczyć się z rodziną. Odpocznijcie i wykorzystajcie ten czas jak najlepiej. Nie liczcie sobie kalorii i wcinajcie te wszystkie pyszności. No i przede wszystkim, bądźcie zdrowi.


Ściskam i wracam do oglądania Holiday :)



5 komentarzy

Latest Instagrams

© simple by marlena. Design by FCD.